به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در روستای اندوهجرد 

زین الدینی گفت: اردوی جهادی دامپزشکی با هدف خدمت رسانی به دامداران با همکاری بسیج مهندسین جامعه کشاورزی در روستای اندوهجرد بخش شهداد برگزار شد.

محمود زین الدینی گفت: برای حمایت از دامداران مناطق محروم و صعب العبور، اردوی جهادی با محوریت واکسیناسیون رایگان ۹۰۰ راس دام سبک و سنگین این مناطق علیه بیماری تب برفکی، ۲۰ قلاده سگ علیه بیماری هاری و ۲ هزار قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل و سم پاشی ۴ هزار متر مربع جایگاه دام علیه انگل‌های خارجی صورت گرفت.

او با بیان اینکه برگزاری اردو‌های جهادی در قالب سند تحول دامپزشکی از برنامه‌های مهم دامپزشکی شهرستان کرمان است، افزود: خدمات ارائه شده به دامداران در قالب اردو‌های جهادی به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود و دامداران هیچ گونه وجهی بابت دریافت خدمات پرداخت نخواهند کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان بیان کرد: در اردوی جهادی روستای اندوهجرد که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، ویزیت رایگان دام‌های بیمار و همچنین آموزش چهره به چهره دامداران در خصوص راه‌های کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مشترک و بیماری‌های دامی به همت کارشناسان شبکه دامپزشکی صورت گرفت.

او با بیان اینکه اردو‌های جهادی دامپزشکی شهرستان کرمان در هفته‌های آینده با قوت ادامه پیدا می‌کند، تصریح کرد: این اردو‌ها در پیشگیری از ابتلای دام‌های سبک و سنگین به بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام و حفظ جمعیت دام که اقتصاد و معیشت روستاییان وابسته به آن است، تاثیر به سزایی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.